Marketingová strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nového produktu ve společnosti Provident Financial. Základem pro vytvoření nového produktu a vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce je nový produkt a konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie.
This diploma thesis deals with issues concerning marketing strategy of a new product at Provident Financial, s. r. o. The main grounds for the new product and appropriate proposal of marketing strategy are the figures acquired on the basis of theoretical findings and application of chosen marketing methods. The outputs of the thesis is the new product and the specific proposal of component parts regarding marketing strategy.
Description
Citation
KOCOURKOVÁ, J. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-13
Defence
otázky: dr. Pavláková Dočekalová: co bylo cílem dotazníkového šetření, k čemu sloužily otázky na pohlaví, věk, vzdělání, poznámka k výběru respondentů - zodpovězeno dr. Mráček: analýza konkurenčních produktů - zodpovězeno doc. Kocmanová: digitalizace a její zavedení do budoucna - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO