Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení. Zaměřuje se na analýzu společnosti youngprimitive a spokojenosti jejich zákazníků. Srovnává a aplikuje teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje návrhy na zlepšení produktů a služeb v souvislosti s nárůstem spokojenosti zákazníků založené na dotazníkovém šetření.
The theme of this thesis is Analyse of customer satisfaction and purposes of their improvement. The thesis is focused on the entire analysis of youngprimitive company and their customer satisfaction. Compare theoretical basis and real state and specifies. The thesis contains suggestions for improvements of products and services in regards of increase of customers satisfaction based on questionnaire.
Description
Citation
KELAROVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-08
Defence
otázka vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno RNDr. Chvátalová: Kdo doporučoval dané metody? zodpovězeno Mgr. Nisler: Zhodnocení panských kalhot, z čeho vzniklo? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO