Virtuální svět

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem této práce je popsat problematiku tvorby počítačových her a následně pomocí herního enginu Unity 3D navrhnout a vytvořit závodní hru pro hráče připojené ve virtuálním světě. První část práce se věnuje historii videoher, platformám, popisuje postup vývoje a vývojové nástroje. Další část pojednává o enginu Unity 3D, který byl použit při vývoji. Výsledná aplikace je popsaná v poslední části práce.
The goal of this thesis is to describe the issue of computer game creation and to develop a race game for people connected to the Virtual World using Unity 3D game engine. The first part of this thesis is dedicated to the history of video games, platforms and to describing of development processes and development tools. The next part is about Unity 3D game engine, which was used for creating the game. The resulting application is described in the last part.
Description
Citation
KOVÁČ, R. Virtuální svět [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Aplikovaná informatika a řízení
Comittee
prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc. (předseda) doc. Ing. Jan Chyský, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Jindřich Klapka, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeněk Němec, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Miloš Šeda, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO