Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost Betonstropy s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for Betonstropy Ltd as well as a marketing-strategy implementation plan for the management of the company. The first part deals with theoretical bases based on specialized literature. The second part is the analysis of the curent state of company and its surroundings. The last part is the author’s own proposal of marketing plan.
Description
Citation
LUU, D. Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2016-06-16
Defence
Otázky oponenta – odpovězeno doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. - "Jaké stroje jste měl na mysli, které by představovali stanovený výsok vstupní kapitál." - odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. - "Kdo jsou vaši zákazníci?" - částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO