Rozvoj obchodních aktivit podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Bachelor thesis deals with proposals for the development of business activities of Danish company ECCO operating in the global market. The subject of business is the production and sale of leather shoes for men, women and children. The proposals are aimed at activities by which the company deepen and reinforce relationships with its customers. Based on the analyzes and mystery shopping I’m able to examine the competition and define the steps that will lead to building a strong premium brand and increase customer satisfaction. My goal is using a specific approach to create the consumer shopping experience, develop the businesses activities and promote product sales. The basic standard applied in the creation of the proposal, is to develop customer value.
Description
Citation
SABAKOVÁ, N. Rozvoj obchodních aktivit podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-16
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. - Primární cílení podniku z hlediska kupní síly. Kolik má podnik prodejen ? Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - Porovnání konkurence podniku vzhledem k ceně nabízených produktů.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO