Marketingový plán podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu aktuálního stavu firmy, zjištění nedostatků a návrh nového řešení a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a komunikace. Druhá část práce patří praktickému výzkumu, kde jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
The subject of this thesis is to design a marketing plan in the company. It's about analysis of the current status of the company, identify deficiencies and to design new solutions and improvements. The first part is theoretical, focusing on the basic concepts of marketing and communications. The second part includes practical research, which aims to improve the marketing plan of the company. Klíčová slova
Description
Citation
BAIGLOVÁ, J. Marketingový plán podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2016-06-21
Defence
Otázky vedoucího: - zodpovězeny Otázky oponenta: - zodpovězeny Další otázky: doc. Beneš: Jak vznikl soubor respondentů dotazníkového šetření? Jaké bylo věkové rozpětí respondentů? Vzhledem k zaměření na nižší věk respondentů, není rozumnější se zaměřit i na starší generaci? - zodpovězeno Ing. Breinek: Jaké jsou ekonomické přínosy Vaší práce? A jak tyto přínosy lze měřit? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO