Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
The goal of this bachelor's thesis is to design and implement a software, which can be controlled by a using hands free gestures. This thesis contains a description of the Leap motion technology and possibilities of development for this device. Further, there is introduction of graphical user interface and then there is detailed description of its individual parts. Last section of thesis presented methods of testing and results of these tests.
Description
Citation
ŠVASTA, M. Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Jak se liší komfort a efektivita při použití myši, gest a dotekové obrazovky? Proč jste něco z tohoto nezkusil změřit? Proč jste implementoval editor, který je nápadně podobný MS Paint, když jste mohl stejně dobře ovládat nějaký existující editor? Podobě jako například plugin Ethereal pro Photoshop. V čem je váš editor specificky uzpůsobený ovládání gesty? Můžete ukázat nějaký zajímavý obrázek, který někdo nakreslil ve vašem editoru pouze pomocí gest?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO