Webová platforma pro tvorbu her

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cieľom tejto práce je návrh a realizácia modernej webovej platformy pre tvorbu hier. Webová platforma je určená, ako pre vývojárov HTML5/Javascript hier, tak aj pre hráčov týchto hier. Súčasťou práce je okrem webového portálu aj API, ktoré sprístupňuje služby webového portálu vývojárom hier. Táto platforma je na serverovej strane postavená na skriptovacom jazyku PHP za použitia rámca Nette. Na klientskej strane je využité HTML, CSS, Javascript a pre účely responzívneho dizajnu je využívaný frontendový rámec Bootstrap. Hra, ktorá demonštruje API, je napísaná v jazyku Javascript s využitím rámca Phaser.
The aim of this work is to design and implement modern web platform for creating games. The web platform is designed both for HTML5 / Javascript games developers and for players of these games. The work also includes a web portal and API that makes services of Web portal accessible for games developers. On server-side this platform is based on scripting language PHP using Nette framework. On the client side is used HTML, CSS, Javascript, and for the purpose of responsive design is used front-end framework Bootstrap. The game that demonstrates the API is written in JavaScript using the Phaser framework.
Description
Citation
GULÁN, F. Webová platforma pro tvorbu her [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Jaroslav Zendulka, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-15
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Popis CORS na straně 23-24 je trochu zmatený. Můžete lépe vysvětlit využití a princip tohoto mechanismu? Proč nebylo využito mírně rozšířených tabulek Storage a StorageValue i pro uložení skóre?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO