Návrh komunikační strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Cílem je analyzovat současný stav komunikačního mixu podniku a jeho vnějšího a vnitřního prostředí. Dále na základě provedených analýz navrhnout nová doporučení pro zlepšení komunikační strategie, která napomůžou ke zvýšení povědomí o firmě a přivedou nové zákazníky.
This Master's thesis is focused on the design of communication strategy for selected company. The objectives are to analyze the current situation of company's communication mix and its macro and micro environment, furthermore on the basis of these analyses to propose improvements for communication strategy, which will help to increase the awareness about the company and bring the new customers.
Description
Citation
ELŠÍK, T. Návrh komunikační strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
European Business and Finance
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Širáňová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-09-15
Defence
Supervisor questions: answered correctly
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO