Studijní text pro předmět Marketing : (bakalářské obory)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
ORCID
Advisor
Referee
Mark
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
CERM
Abstract
Předkládaný studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Marketing, který se u nás na fakultě vyučuje v rámci bakalářských oborů. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.
Description
Adaptace byla provedena na přání Poradenského centra Alfons, ICV VUT v Brně za účelem zpřístupnění studijní literatury studentům se specifickými potřebami Vysokého učení technického v Brně. Adaptovaný titul je proto součástí fondu Digitální knihovny Ústřední knihovny VUT v Brně a poskytnut třetím stranám smí být pouze se souhlasem Poradenského centra Přes bloky. Uživatel tohoto dokumentu jej smí využít výhradně pro svou vlastní potřebu a nesmí jej jakkoli množit a dále šířit. Nakládání s adaptovanou studijní literaturou je vázáno dle zákona č. 121/2000 Sb. autorskými právy, jejichž porušení je trestné.
Citation

Document type
Document version
Accepted version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Comittee
Date of acceptance
Defence
Result of defence
Document licence
© CERM
DOI
Citace PRO