Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
This material concerns to approaching the term marketing and to the application of knowledge about marketing and electronic commerce by the improvement of the electronic commerce in a company dealing with the building material.
Description
Citation
KUBÍN, P. Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jiří Baťka (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO