Optimalizace webových stránek a strategie prodeje

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu.
My work is focused on web site’s optimization for search engines, optimization tricks and consequent sale strategy, including marketing and manager’s knowledge of economic branch such as competition, propagation and market’s presentation.
Description
Citation
HORNA, M. Optimalizace webových stránek a strategie prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Petr Polák (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO