Strategie Elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou vhodnou strategie pro vybudování elektronického obchodu maloobchodní firmy. V práci se zaměřím na to jak docílit aby firma rozšířila své působení na trhu a to právě pomocí elektronického obchodu. Dále budu ve své práci taky mapovat současnou situaci problematiky elektronických obchodů. Analyzuji trh, konkurenci a na základě těchto údajů zvolím strategii, aby elektronický obchod prosperoval. V praktické části se potom zaměřím na maloobchodní firmu Jarmila Gašparová a na základě zjištěných údajů z analýzy trhu zvolím nejvhodnější strategii pro tuto firmu.
The main topic of my bachelor thesis is to choose appropriate strategy to build electronic commerce for retail company. In this work I’ll focus on how to achiev expanding on market using e-commerce. In addition, this work will map the current situation of e-commerce issues. I’ll analyze the market, concurence and I’ll choose the strategy for e-commerce to prosper based on these data. The practical part of this thesis aims on retail company Jarmila Gašparová and formulate the best strategy based on collected data from market analysis.
Description
Citation
GAŠPAR, P. Strategie Elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2011-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO