Marketingová strategie hotelu Luční bouda

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
This diploma thesis was created for a hotel named Luční bouda. The thesis explores the current situation of the hospitality market and proposes solutions to increase the tourist ativities and customer satisfaction at the hotel. The theoretical part of the thesis is dedicated to marketing in tourism and related concepts. The practical part focuses on analysing the environment, competition, internal factors, marketing mix, customers and finaly SWOT analysis. The diploma thesis proposes improvements in the services provided by the hotel that would lead to higher occupancy and profits.
Description
Citation
ŠARŠONOVÁ, M. Marketingová strategie hotelu Luční bouda [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězno dr. Milichovský: Kolik plagatu má byt v souprave vlaku? - zodpovězeno Nebylo by lepší vyrobit 200 plagátu - zodpovězeno Jak Nemci vnímají slevoví poukazy? - zodpovězeno dr. Luňáček: Jaky ukazatel se používa na porovnání hotelů - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO