Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingem. A to zejména návrhem marketingových aktivit pro konkrétní firmu. Po uskutečnění navržených marketingových aktivit je vyhodnoceno splnění cíle, navýšení návštěvnosti prodejny ve sledovaném období minimálně o deset procent. Výsledkem práce je doporučení do budoucna.
This diploma thesis focuses on marketing. The main aim of the thesis is to design marketing activities for specific company. The goal of the proposed marketing activities is to increase the attendance of the specific company shop by at least ten percent. The results of the work lead to recommendations for the future.
Description
Citation
ŠENIGLOVÁ, H. Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázky vedoucího - částečně zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Zich: Jaké metody jste mohla zvolit pro zpracování harmonogramu? Jaké metody pro definování zákazníka jste mohla použít? Cílem je zvýšení návštěvnosti, provedla jste analýzu návštěvnosti? - částečně zodpovězeno Ing. Mucha: Vysvětlete návrh na změnu organizační struktury. Jaká by byla vytíženost marketingového pracovníka? - částečně zodpovězeno Ing. Luhan: Jakou formu dotazníků pro zákazníky byste volila? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO