Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro kavárnu Pražírna Kyjov s.r.o. Samotnému návrhu předchází analýza současného stavu společnosti a vlastní marketingový průzkum. První část práce obsahuje teoretické poznatky, v druhé části je představena samotná společnost a analyzována její současná situace. V následující části je na základě marketingového průzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, navržena vhodná komunikační strategie společnosti, která má přispět k oslovení nových a stávajících zákazníků a ke zvýšení povědomí o společnosti.
This diploma thesis deals with the design of an appropriate communication strategy for the Prazirna Kyjov s.r.o cafe. The proposal itself precedes the analysis of the current state of the company and its own marketing survey. The first part of the thesis contains theoretical knowledge, the second part introduces the company itself and analyzes its current situation. In the following section, based on a marketing survey conducted through a questionnaire survey, a company's appropriate communication strategy is designed to help address new and existing customers and raise awareness of the company
Description
Citation
KYSELKOVÁ, L. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Petr Jalůvka (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
Dr. Schueller: Jaká rizika považujete za nejdůležitější při implementaci komunikační strategie? - odpovězeno Doc. Putnová: Jsou schopni brigádní pracovníci zastávat zodpovědnou práci při implementaci strategie? - odpovězeno Ing. Jalůvka: Zvažovala jste i jiné formy marketingu mimo online marketing? - odpovězeno Dr. Videcká: Jaká je demografická charatkteristika místa podnikání? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO