HPV pro městský provoz a seniory

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh vozidla poháněného lidskou silou a následnou pevnostní analýzu navrhnutého rámu. Vozidlo je určeno do městského provozu s ohledem na tělesně postižené osoby a seniory. S ohledem na prostředí, kde bude vozidlo jezdit, je v práci také obsaženo porovnání jednotlivých kategorií bicyklů.
This diploma thesis is focused on design proposal of bicycle frame, which is powered by human force and then strength analysis of designed frame. Vehicle is designed to city and relates to physically handicapped persons and elderly people. This thesis content comparison of different types of bicycles.
Description
Citation
ŘEHÁNEK, M. HPV pro městský provoz a seniory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kubíček, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)
Date of acceptance
2017-06-13
Defence
Student přednesl obhajobu své diplomové práce a zodpověděl všechny dotazy oponenta a členů zkušební komise. Vysvětlete tvrzení, že při větší styčné ploše pneumatiky může být přenesena větší hnací síla. Jak vypočítáte reakci podloží na hnací sílu - terén/asfalt? Jakým způsobem byla počítána únava rámu? Jaký byl použit zatěžovací cyklus? Stačí únavovou pevnost počítat na 300 000 cyklů?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO