Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá rozvojom komunikácie značky MAGGI za účelom zvýšenia jej dôveryhodnosti u zákazníkov a posilnenia jej konkurencieschopnosti. Aktuálna situácia značky je vymedzená predovšetkým pomocou analýz identity značky podľa Kapferera a Ko Floora a vymedzením konkurenčnej pozície značky. Na základe poznatkov získaných v analytickej časti je vypracovaný súbor doporučení v oblasti komunikácie značky.
The diploma thesis deals with development of the MAGGI brand communication in order to increase its trustworthiness among customers and to strengthen its competitiveness. The current situation of the brand is defined primarily by brand identity analyzes by Kapferer and Ko Floor and by defining the competitive position of the brand. Based on the knowledge gained in the analytical part, a set of recommendations on brand communication are developed.
Description
Citation
JANKECHOVÁ, N. Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Mucha: V přínosech práce uvádíte posílení důvěryhodnosti a transparentnosti značky, máte pocit, že značka Maggi není důvěryhodná? Na základě čeho jste rozdělila jednotlivé segmenty? Zdůvodněte výběr tří uživatelů. - zodpovězeno prof. Rejnuš: Nedojde ke zničení tradice značky Maggi změnou značky na novou? - zodpovězeno Ing. Mráček: Uveďte pozici značky Maggi vůči konkureční značce Knorr. Jak konkrétně doporučujete realizovat POS materiály? - zodpovězeno Ing. Luhan: Zvažovala jste i další sociální sítě než uvádíte? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO