Marketingová strategie produktu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie produktu, kterým je sádrová samonivelační stěrka společnosti Sika CZ, s.r.o. Na základě teoretických poznatků analyzuje zvolenou strategii a dosavadní zkušenosti zákazníků s produktem a vytváří návrh marketingové strategie. Jejím výstupem jsou konkrétní návrhy na její zlepšení.
This master thesis focuses on the proposal of marketing stratégy of product, which is gypsum based self leveling compound produced by Sika CZ, s.r.o. Based on theoretical knowledge analysis chosen strategy and current customers experiences. Designs the proposal of marketing startegy. Outcome of this thesis are relevant proposals for its improvement.
Description
Citation
HOŘELKOVÁ, D. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Petr Jalůvka (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
Doc. Putnová: V čem vidíte největší přínos diplomové práce? Jak jste určila návratnost investic a jak byste uvedených 170 nových zákazníků získala? Promítla jste množstevní slevu do celkových tržeb? - částečně odpovězeno Dr. Videcká: Z čeho se skládají náklady na věrnostní program? - částečně odpovězeno Ing. Jalůvka: Je zájem o věrnostní program v takovémto segmentu firem? - částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO