Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
The master´s thesis deals with the proposal for marketing communication improvement in chosen company. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part describes the important terms of marketing and presents theoretical framework for following parts. The second part is focused on the characteristics of selected company and describes its current situation. This part also analyses the internal and external environment, marketing and communication mix and contains the results of questionnaire survey. Based on results of analytical part, the third part contains proposals for marketing communication improvement.
Description
Citation
BARTOŠÍKOVÁ, B. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-08
Defence
Otázky vedoucího - nejsou Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky při obhajobě: Ing. Pavel Holek: Proč v dotazníkové otázce o hledání práce není zahrnut Úřad práce? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO