Marketingový mix prodejny suvenýrů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
The main aim of the thesis is to formulate suggestions and recommendations in the area of the marketing mix. The main focus is directed to the souvenirs for the Information Center „TO JE Brno“. The thesis is devided into three parts. The first part specifies the basic theoretical terms from the point of marketing. The second part deals with the analysis of the marketing mix, customers and competition. The output is the SWOT analysis. The last part of the thesis contains personal suggestions and recommendations.
Description
Citation
HOLEČKOVÁ, A. Marketingový mix prodejny suvenýrů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-08
Defence
Otázky vedoucího - nejsou Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky při obhajobě: Ing. Pavel Holek: Jak jste tvořila nákladovou cenou? - zodpovězeno prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA: Co by studenta motivovalo ke koupi zboží předmětné firmy? - zodpovězeno Myslíte, že mimobrněnští studenti budou rozumnět brněnskému nářečí? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO