Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
The thesis is focused on proposal of communication mix for the motion design company. This contains the most important concepts and principles related to the current issues of marketing in the advertising segment. Furthermore, a detailed analysis of the current state of the company and created a specific proposal of new communication mix, which should lead the fulfillment of the objectives set.
Description
Citation
KOUBEK, F. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno doc. Chalupský: Jakým způsobem jste ověřoval úroveň povědomí a image ve vybrané společnosti? odpovězeno Jak by jste měril hodnotu image ve spoločnosti? odpovězeno dr. Luňáček: Měřitelnost parciálních cílu: odpovězeno Ing. Kuba: Finanční efektívnost návrhů: odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO