Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
Mater thesis deals with online marketing and optimization of marketing communication strategy for online job board specialised on remote jobs. The practical part based on theory and analyses of competitors and macro/micro environmental factors focus on short term marketing campaign. This campaign tests reaching the main goal of the strategy by evaluating operative goals. After evaluation of the campaign, there is optimized marketing communication strategy plan.
Description
Citation
UHERKOVÁ, M. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Jakými dalšími nástroji je možné řešit úspěšnost kampaně - otázka zodpovězena - V kterém období probýhalo testování - 2 měsíce (březen, duben) - Záleželo na geografické poloze zaměřených subjektů - cíleno na Ameriku a vyspělé státy Evropy. prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. - může se do návštěvnosti promítnout zvyšování ceny - Ano závisí na návštěvnosti
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 2 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO