Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
The bachelor thesis is focused on improving marketing to increase sales. The company is Fablaja s.r.o. The macro and micro environment analyses are performed, which are necessary to determinate the current state of society. Based on these analyses a marketing plan is created.
Description
Citation
VAŘACHOVÁ, J. Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-19
Defence
Otázky vedoucího: zodpovězeny prof. Kocmanová: Kolik má společnost zaměstnanců? zodpovězeno prof. Kocmanová: Myslíte si, že společnost našla činnost, která bude, jak uvádíte "zlatým dolem"? zodpovězeno Ing. Křížová, Ph.D.: Co to jsou náklady na fyzický vzhled? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO