Soutěž ve sportovním sázení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Táto práca se zoberá návrhom a následným vývojom mobilnej aplikácie pre platformu iOS, ktorá umožňuje jej užívateľom súťažiť v športovom stávkovaní. Výnimočnosť tejto aplikácie spočíva v novom uhle pohľadu na športové tipovanie, kde užívatelia súperia medzi sebou a bez nutnosti rizika finančnej straty. Princíp súťaže spočíva v zostavení ticketu z tipov na športové stretnutia a následnom vložení do hernej miestnosti za poplatok vo forme virtuálnych žetónov. 
This thesis describes design and implementation of mobile application for iOS, which allows its users to compete in sports betting. The uniqueness of this application rests in new point of view on sports betting where users compete with each other and do not have to face the risk of financial lost. The principle of this competition rest in creation of ticket which consists of individual bets on sports events and placing this ticket to game rooms for fee in form of virtual coins. 
Description
Citation
POTOČEK, P. Soutěž ve sportovním sázení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-15
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: Jak by jste mohl vyvíjet grafickou stránku aplikace, aby fungovala na zařízeních s různým rozlišením? Jaké metodiky uživatelského testování umožňují iterativní zdokonalování aplikace? Proč jste vybral softwarovou architekturu MVVM-C oproti jednodušším alternativám?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO