Webová aplikace s interaktivními vzdělávacími videi

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit webovou aplikaci, pro správu interaktivních výukových materiálů. Aplikace bude schopna nabízet uživatelům dostupná videa, která mají přístupná (viditelná) v rámci zapsaných kurzů. Dále bude zobrazovat uživatelům výsledek (hodnocení) jejich aktivit. Pro správce materiálů bude aplikace nabízet možnost správy kurzů, materiálů, uživatelů a také bude vytvářet podrobnější výstupy, které by měly sloužit jako zpětná vazba, pro zlepšení samotného obsahu. Aby bylo možné vytvářet takovéto výstupy, bude muset být aplikace schopna zaznamenávat jednotlivé uživatelské interakce. 
Goal of this work is create web application for the management of interactive education contents. The application will be able to show interactive content for users in course. Also, it will show users the result of their activities. For content administrators, the application will provide more detailed outputs that should serve as feedback, to improve the content. For creating outputs, the application will need to be able record users activities. 
Description
Citation
TOBIÁŠ, J. Webová aplikace s interaktivními vzdělávacími videi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Mohl byste podrobněji charakterizovat použitý rámec H5P, zejména jakým způsobem probíhá tvorba interaktivního videa?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO