Systém řízení letových charakteristik autonomního dronu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem bakalářské práce je sestavení dronu a následná implementace bezpečnostního opatření při ztrátě signálu z RC vysílače a stabilizace v prostoru pomocí GPS a dostupných senzorů. Práce se postupně zabývá historií a vývojem dronů, jejich konstrukcí a součástí, ze kterých se samotný dron skládá. Praktická část se zabývá sestavením dronu, implementací autonomního chování a testováním celkového produktu.
The goal of the bachelor thesis is to build a drone and implementation of safety measures in case of RC signal loss and also stabilizing the drone in the air using GPS and other available sensors. The thesis describes on history and development of the drones, their construction, components and parts of which it consists. Practical aspect focuses on building the drone, implementation of code for autonomous behaviour and testing of the final product.
Description
Citation
ČERVENKA, O. Systém řízení letových charakteristik autonomního dronu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Pavel Očenášek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Objasněte, co konkrétně obnášela kalibrace čidel a řídicí jednotky. Vysvětlete, co myslíte kontrolou stavu dronu (str. 33) a odjištěnými resp. odemknutými motory (str. 33 resp. 34). Co si lze představit pod tvrzením ze str. 36 "Při výpočtu ... jsem zvolil PID rozsah +25 a -25" ? Vysvětlete význam 1. věty z 2. odstavce části 7.7.2.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO