Návrh marketingové strategie družstva

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
This Diploma Thesis deals with marketing strategy of Brisk, production cooperative. It contains theoretical knowledge from the field of marketing. The practical part focuses on the analysis of the current situation of the cooperative. Based on the information from marketing analyzes are recommended proposals for the imporvement of marketing policy of the cooperative.
Description
Citation
ÚRADNÍKOVÁ, N. Návrh marketingové strategie družstva [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2017-09-12
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Chlebovský: Jaké procento tržeb tvoří právnické a fyzické osoby? Rozslišovala jste distribuční strategii pro jednotlivé zákaznické segmenty? O kolik procent se zvýší tržby při zavedení vaši návrhů? - zodpovězeno Ing. Juřica: Jaké důsledky by mělo nezavedení vámi navrhované marketingové strategie - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO