Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
This bachelor work deals with current situation in the company.It explores marketing situation of the company and analyzes present way of recognition of satisfaction customers and contributions which we get by this way for running the chosen company. Practical part of the work is questionnaire, which helps to find out, what should company do for a better satifaction of a customer.
Description
Citation
KOČÍ, D. Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Patrik Svoboda, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Průdek (člen)
Date of acceptance
2009-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO