Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
This diploma thesis deals with the demolition of a bridge located at the D1 motorway from Prague to Brno. The bridge no longer meets the load and width requirements of today´s standards. The thesis also deals with the construction of a new bridge, which will be expanded into D28/120 category. This expansion will allow for provisory use of the carriageways of one half of the motorway in both directions. The whole reconstruction is very time consuming that is the reason the new bridge is made of prefabricated pre-tensioned girders with a composite bridge deck. This can save time and the new bridge can be open for service in a shorter period of time.
Description
Citation
HOFÍREK, R. Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realizace staveb
Comittee
Date of acceptance
2018-01-31
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO