Marketingová strategie pro expanzi firmy IVK s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce je zamřena na zpracování externí a interní analýzy firmy IVK s.r.o.. Z této analýzy budou vycházet doporučení ke strategii expanze.
Work is oriented to create elaboration of external and internal analysis company IVK s.r.o. This analysis is resource to create recommendation for expansion strategy.
Description
Citation
IVIČIČ, S. Marketingová strategie pro expanzi firmy IVK s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Luděk Drlík, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO