Návrh marketingové strategie realitní kanceláře CENTURY 21 Subvenio, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingem, který je ve společnosti CENTURY 21 Subvenio, s.r.o. uplatňován. Cílem je analyzovat stávající marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků této analýzy navrhnout nová řešení. Podkladem pro stanovení vhodné koncepce jsou podklady teoretické i praktické.
This thesis deals with marketing, which is applied in CENTURY 21 Subvenio Ltd.. The aim is to analyze existing marketing efforts of the company and to suggest new solutions based on the results of this analysis. The base for determining appropriate concepts are theoretical and practical basis.
Description
Citation
BEZDĚKOVÁ, V. Návrh marketingové strategie realitní kanceláře CENTURY 21 Subvenio, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Miloslav Novotný, CSc. (předseda) doc. Ing. Leonora Marková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radka Kantová, Ph.D. (člen) Ing. Radka Kantová, Ph.D. (člen) Ing. Alena Superatová, Ph.D. (člen) Ing. Bronislav Žáček (člen)
Date of acceptance
2012-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO