Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.
This diploma work deals with marketing problems of bank services. The theory of marketing bank mix is described in it, creation of marketing campaign and control of relations with clients. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods and campaigns used in Česká spořitelna, then evaluation of this methods and finally making some concept how to solve this situation.
Description
Citation
RYCHLÁ, J. Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2008-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO