Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
This master´s thesis is engaged in presumptions of organic production development in Czech Republic. It is engaged in consumer behaviour of the organic market customers, the organic market situation and also the organic farmers situation in Czech republic. The aim of this thesis is to explore the relationship of the czech customers to organic food and try to find methods to improve the organic farmers situation.
Description
Citation
JINDROVÁ, M. Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO