Marketingová strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
Diploma thesis deals with the proposal of creating a marketing strategy for the newly emerging company. First, the emphasis is on the analysis of the internal and external environment of the emerging company along with the conduct of marketing research. The proposal includes a marketing strategy, determination of the time perspective, identification of possible risks and measures for their reduction and cost calculation.
Description
Citation
VOLKOVÁ, N. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Vít Kratina (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-07
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky: Ing. Vít Kratina - Jaký je poměr udávaných nákladů na marketing vůči celkovému obratu? doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - jak si podnik může udržet svoji pozici na trhu?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO