Spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
The aim of this master thesis is analysing customer satisfaction of restaurant company by Porters analysis, SWOT analysis, marketing mix analysis, cluster and regression analysis and contingency test and draft measures which will lead to improvement of her level. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and proposal. The first part describes theoretical resources in area of customer satisfaction. For example, how satisfaction is measured and how the customer behaves. The aim of practical part is to evaluate the customer satisfaction in the choosen restaurant and interpretation of calculated results. In the last part of this work, there are proposed new disposals in view of results of analysis, which will lead to improvement of total customer satisfaction of the restaurant.
Description
Citation
NĚMEC, F. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Chlebovský: Kolik peněz celkem vaše návrhy stojí a jaké jsou tržby společnosti? Dokážete odhadnout denní tržby? zodpovězeno Ing. Vlček: Myslíte si, že číšník díky školení bude lepší ve své práci? Nebylo by lepší, propustit zaměstnance a přijmout takové, kteří školení nepotřebují? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO