Marketingová strategie vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
This diploma thesis is focusing on drafting an improving marketing strategy for company IRD Group s.r.o. which deals with retail jewellery sales in the city Jihlava and also online with the new e-shop. The first part is focusing on the theoretical knowledge associated with this topic. Second part, using theoretical knowledge, is focusing on the analysis on the current situation in the company. In the internet area and on the overall marketing strategy situation. From these facts and dates we found out is created the 3th and last part of these diploma thesis which is focused on the suggestion for improvement a marketing strategy. These improvement, should lead to the acquisition to some new costumers, increase a profit for the company and increase a competitiveness of the company on the market.
Description
Citation
DENEV, P. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-08
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Ptáček - Uvádíte zhodnocení finanční situace společnosti. V této souvislosti se Vás zeptám, jaké předpokládáte náklady na realizaci Vašich návrhů? Může si to společnost vůbec dovolit? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Jak byste hodnotil návratnost investice? - zodpovězeno částečně Ing. Palíšek - Použil jste strukturovanou analýzu konkurenčního prostředí? Proč jste například nepoužil Portera? - zodpovězeno částečně
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO