Marketingový mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix QUICK bistra. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Následně v analytické části jsou uvedeny informace o společnosti, ale zejména je provedena analýza prostředí podniku, marketingového mixu a SWOT analýza na základě definovaných teoretických východisek. Poslední část práce zahrnuje případné návrhy ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Master’s thesis is focused on the marketing mix of the QUICK bistro. In the theoretical part are described important concepts of marketing and selected analysis. Then in the analytical part are listed the information about the company, but particularly the analysis of the business environment, the marketing mix and the SWOT analysis are performed by defined theoretical basis. The last part of the thesis includes possible suggestions for improvement marketing mix of the company.
Description
Citation
VALOUCH, V. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Matúš Varjan, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-08
Defence
Otázky oponenta: odpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc: Jaký je současný stav marketingového mixu? Odpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D.: Navrhujete rozšírit otevírací dobu bistra, jaký to bude mít vliv na počet pracovníků? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO