Návrh komunikačního mixu tenisového klubu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
The bachelor´s thesis is focused on the proposal of communication mix for the newly established tennis club based on the analytical part. Gross Tenis club Nová Ves is a club of which is the main purpose and the main activity to improve the performance of talented young tennis players and to promote sports education of young people. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part summarizes the basic knowledge from the literature. The analytical part includes the analysis of contemporary market situation and the marketing research among the potential clients of the pub. The proposal part introduces own proposals of the communication mix of the tennis club.
Description
Citation
PROCHÁZKOVÁ, N. Návrh komunikačního mixu tenisového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Matúš Varjan, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-08
Defence
Otázky oponenta: odpovězeno doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D.: Návrh reklamy na billboard byl Váš návrh? Proč není zvýrazněno, že se jedná o sportovní areál? Odpovězeno. Ing. Matúš Varjan, Ph.D.: I když máte málo finančních prostředků, navrhujetě pomerně drahou marketingovou kampaň. Utáhnou to provozní náklady? Odpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc: Dotazníkové šetření - kdo jsou potenciální zákazníci? Jak jste dotazník vyhodnocovala? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO