Návrh komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy na zlepšení komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu Cavaliers Brno na základě analýzy a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu organizace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku organizace, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The main objective of this thesis are proposals to improve the communication mix of college hockey club Cavaliers Brno based on analysis and evaluation of current communication mix of the organization. The theoretical part describes the theoretical background associated with that issues. The second part focuses on the characteristics of the company, SWOT analysis and especially current communication mix, which covers the last part of the work developed proposals to improving the current situation.
Description
Citation
VOJÁČEK, F. Návrh komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2018-06-06
Defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázka oponentky - odpovězeno doc. Doskočil - Vysvětlete, zda jste pro analyzovanou firmu navrhoval zcela nový komunikační mix nebo zda jste zlepšoval existující komunikační mix. - odpovězeno doc. Zich - Jaký vnímáte největší problém této organizace z pohledu teorie značky? - odpovězeno doc. Zich - Existuje již trh v rámci České republiky,na kterém se pohybujete, nebo jej tvoříte? - odpovězeno doc. Zich - Čím je charakteristický trh, na kterém se klub pohybuje? - odpovězeno doc. Zich - Jaký je vztah toho co vytváříte (trh) k ostatním částem hokeje v rámci České republiky? - odpovězeno Ing. Kuba - Kdo by měl být ten zkušený pracovník, kterého hledáte na poloviční úvazek do klubu? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO