Experimentální vozidlo pro testování pohonných jednotek

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout konstrukci vozidlového rámu experimentálního vozidla. Prvotně pak navrhnout samotnou koncepci a uspořádání pohonné jednotky. Po návrhu konstrukce rámu následuje vytvoření výpočtového modelu. Ten bude sloužit pro výpočet torzní tuhosti s využitím softwaru umožňující analýzu MKP. Po zhodnocení výsledků budou přijaty případné změny v konstrukci. Vozidlo bude sloužit pro testování pohonných jednotek stejné koncepce a není určeno pro provoz na veřejných komunikacích.
The goal of this diploma thesis is to design a frame for an experimental vehicle. The primary object is to design a conception and layot of a drive unit. The frame design is followed by a creation of a model for an analysis. The model will serve for torsional stiffness computing using FEM analysis software. After evaluation of results additional chanhges of the design may take place. A vehicle will serve for testing combustion engines of the same conception and thus it is not intended to run on public roads.
Description
Citation
DUBSKÝ, J. Experimentální vozidlo pro testování pohonných jednotek [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (člen)
Date of acceptance
2011-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO