Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru na marketingovou agenturu. Sekundárním cílem je zjištění situace na trhu a její odhad do budoucnosti v závislosti na českých ale i zahraničních trendech. Na základě tržních analýz a posbíraných informací z online prostředí byl vytvořen podnikatelský záměr na marketingovou agenturu. Agentura v současnosti působí v České republice a proto práce vychází i z praktických vědomostí a zkušeností. Analýza trendů do roku 2018 nám dává poměrně jasný obrázek vývoje trhu v budoucnosti. Přínosem této práce je rozšíření povědomí o affiliate marketingu, který je spíše na okraji online marketingových kanálů. Neméně důležitým přínosem je odhad trendů na vývoj affiliate marketingu v budoucích letech. Samotný podnikatelský záměr je a bude realizovaný v praxi.
The main goal of my thesis is to create realistic and applicable marketing agency business plan. The secondary goal is to observe and analyze market status and try to forecast future trends based on Czech and foreign market signals. Marketing agency business plan is based on market analysis and data collection from online sources. Agency is already on the Czech market due to that my thesis include knowledge and experiences from real life business environment. Future forecast of trends in affiliate marketing is based on trends until 2018. Main benefit of my thesis is creating awareness of affiliate marketing in Czech Republic. Affiliate marketing is on the edge of online marketing channels. Another benefit is in future forecast of affiliate marketing trends. Marketing agency business plan is and will be applied in real business environment.
Description
Citation
JANÍČEK, J. Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, M.Sc. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2018-06-11
Defence
Otázky oponenta: Odpovězeno. doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc.: Pracujete v dané oblasti již počas doby studia? Jak dlouho? Proč jste agenturu doteď nezaložil? Odpovězeno. Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc.: Vaším snem je být nezávislým na penězích - co si máme pod tým představit? Plánujete min. 2 zaměstnance - jakou máte představu o jejich platu? Jaká je aktuální výška nezaměstnanosti? Odpovězeno. doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D.: Na co potřebujete půjčit peníze od banky? Jaké jsou náklady vs. výnosy projektu? Odpovězeno. Ing. Josef Veselý, CSc.: SWOT analýza - analyzoval jste vnitřní prostředí? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO