No hard feelings

Abstract
Práce analyzuje problematiku nápisů triček fast fashion řetězců z pohledu vyprázdňování obsahu sloganů vlivem rozdílných kulturních, životních a ekonomických podmínek v místě vzniku trička a v místě jeho nošení.
My work analyzes the issue of inscriptions of fast fashion from the point of view of emptying slogans' content due to the different cultural, living and economic conditions at the place of creation of the t-shirts and its place of wear.
Description
Citation
VENTUROVÁ, A. No hard feelings [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Intermediální a digitální tvorba
Comittee
doc. Mgr.A Lenka Klodová, Ph.D. (předseda) Mgr. Martin Mazanec, Ph.D. (člen) prof. akad. soch. Tomáš Ruller (člen) MgA. Vojtěch Vaněk (člen) MgA. Pavel Sterec, Ph.D. (člen) doc. MgA. Barbora Klímová, ArtD. (člen) prof. Dezider Tóth (člen) doc. Mgr. Jana Preková (člen) MgA. Karolína Kohoutková (člen) MgA. Jan Šrámek, Ph.D. (člen) MgA. Jennifer Helia De Felice, Ph.D. (člen) MgA. Tomáš Hrůza (člen) doc. MgA. Filip Cenek (člen)
Date of acceptance
2018-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO