Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků vybraného obchodního podniku. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se daného tématu, které jsou využívány v dalších částech práce. Praktická část pojednává o samotném podniku, jeho zákaznících, zahrnuje analýzu úrovně jejich spokojenosti a doporučení, která po jejich realizaci přispějí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis is engaged in customer satisfaction of selected business company. The first part of this thesis summarizes theoretical relevant knowledge, which are used in another parts. The practical part deals with the company, its customers and includes analysis of their level of satisfaction and recommendations for customer satisfaction improvement.
Description
Citation
MAZÁKOVÁ, L. Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO