Propagace softwarového produktu na B2B trhu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
This diploma thesis deals with the problem of lead generation using online marketing tools on the example of the specific Comprimato product. This work analyses the state and the environment in which the company is before launching the campaign. The results of the analysis are reflected in the practical part, where the lead generation strategy is described. Also, an economic evaluation of the campaign and recommendations how to improve the campaign in the future is included.
Description
Citation
MATELA, V. Propagace softwarového produktu na B2B trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Tereza Šustrová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-12
Defence
Otázky oponenta DP - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Doskočil - Jak souvisí Vaše analytická část (zejména strategické analýzy) s návrhovou části? Jak Vám to pomohlo? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO