Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti“ je analýza stávajícího marketingového mixu a poskytnutí návrhů na sestavení nového. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první z těchto kapitol jsou zpracovány teoretické podklady, týkající se marketingu a jednotlivých složek marketingového mixu. Další kapitola obsahuje obecné informace o společnosti Hamé s.r.o., která je přední českou potravinářskou společností a zpracování potřebných analýz. Na základě těchto analýz jsou v poslední z hlavních kapitol navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.
The aim of the Bachelor thesis „Proposal of the Marketing Mix of the food Company“ is an analysis present marketing mix and provision of proposal for creating a new one. This thesis is divided into three main chapters. In the first of these chapters are processed theoretical background of marketing and individual components of the marketing mix. The next chapter containts general informations about Hamé s.r.o., which is a leading Czech food company and also containts processing of necessary analyzes. Based these analyzes, in the last of these chapters are designed recommendation for improvement problematic areas of marketing mix.
Description
Citation
MRKVOVÁ, A. Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-14
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Neuwirth: Jaká by byla velikost aplikace pokud by fungovala offline? Jaké by byly náklady? odpovězeno Ing. Ptáček: Jak velky podíl tržeb mají prodejny na celkovém příjmu společnosti? odpovězeno Mgr. Musilová: Přemýšlela jste o využití lokalního ovoce při výrobě džusů? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO