Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
The Master thesis “Proposal of Communication mix of Particular Company” deals with the analysis of current situation in the Café Pod hodinami its environment and the factors affecting customers. On the basis of findings the thesis includes a proposal of communication mix, which should help increase customer satisfaction, increase the number of customers and achieve greater profit.
Description
Citation
LÍŠKOVÁ, K. Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO