Podnikatelský záměr pro založení malého podniku na zahraničním trhu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o expanzi společnosti The PUB Franchising s.r.o. na rakouský trh. Jedná se o koncept pivních barů, poskytujících vysokou úroveň netradičních služeb v netradičním prostředí, jenž nemá v Rakousku obdoby. Tento český fenomén samoobslužného čepování piva ve spojení s informační technologií, přinášející ohromné možnosti na poli pohostinství, zábavy a komunikace je nejen značným inovativním nýbrž i kulturním přínosem napříč obory podnikání.
This Bachelor´s thesis is focused on expansion of the company into the Austrian market. It is a business concept that provides high value services in a unique environment. Basically, the purpose is to extend a phenomenon based on unusual self-service beer pump associated with cross cultural entertainment provided by high-technological system. This innovative contribution has the potential to become a successfully growing business also on other foreign markets
Description
Citation
VODIČKA, V. Podnikatelský záměr pro založení malého podniku na zahraničním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Mgr. Miroslav Penka (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-20
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO