Návrh marketingové komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.
The bachelor thesis focuses on the communication mix and online marketing communication of marketing brand Kola Svorada. It explains what marketing is, what its tools are and then compares the theoretical knowledge with reality. The content of the thesis is a proposal to improve online marketing communication that will raise awareness of the brand.
Description
Citation
ANSORGEOVÁ, T. Návrh marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-20
Defence
Otázky vedoucího – odpovězeno. Otázky oponenta – odpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Proč jste neprezentovala v návrzích služby? Jaké služby by mohli nabízet, aby upoutali zákazníky? Odpovězeno doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Dala jste podniku rozpočty návrhů? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO