Daňové aspekty podnikání v online marketingu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá popisem a objasněním daňových aspektů podnikání v online marketingu. Teoretická část se věnuje základním principům marketingu obecně a podrobněji je přiblížen konkrétně marketing v online prostředí, a dále se také věnuje právním předpisům daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Na základě znalostí z teoretické části jsou poté v praktické části řešeny daňové aspekty vybraných modelových situací fyzických osob podnikajících v online marketingu.
In this bachelor thesis, there are described and clarified tax aspects of doing business in online marketing. Theoretical part includes basic principles of marketing and in more detail, there is described marketing in the online environment. Theoretical part also includes law regulations of income tax and value added tax. Based on the knowledge of theoretical part, in practical part, there are model examples of individuals doing business in online marketing.
Description
Citation
PŘIKRYLOVÁ, G. Daňové aspekty podnikání v online marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Účetnictví a daně
Comittee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen) Ing. Martina Pivodová (člen)
Date of acceptance
2018-06-21
Defence
otázky oponenta - částečně odpovězeno docent Brychta - "Méně časté vyplácení provizí z Google AdSense." (citováno z prezentace studentky) Je to aspekt, který může poplatník ovlivnit? Pokud ano, jak? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO